Schowek

Nie dodano żadnych elementów.
liczba produtków: 0
suma całkowita: 0 zł
sprawdź gdzie kupić

FAQ - częste pytania

Krótki opis do zamieszczenie według uznania.

1. W jaki sposób można zamówić meble?

Producent marki Meble Wójcik nie prowadzi sprzedaży detalicznej. Realizowane są jedynie zamówienia z sieci salonów partnerskich, zatem prosimy o kontakt bezpośrednio z jednym ze sklepów znajdujących się na stronie internetowej

2. Czy meble są dostępne w innych wariantach kolorystycznych?

Wszystkie systemy marki Meble Wójcik dostępne są jedynie w kolorystyce prezentowanej w katalogu i na stronie internetowej [LINK].

(Producent zastrzega, iż kolory prezentowane w katalogu bądź na stronie internetowej mogą nieznacznie różnić się od oryginału ze względu na ograniczenia techniki zdjęciowej).

3. Czy można domówić jakiś element pod indywidualny wymiar Klienta?

Marka Meble Wójcik oferuje wyłącznie gotowe rozwiązania w postaci systemów bądź pojedynczych mebli. Bryły dostępne są jedynie w specyfikacji prezentowanej w katalogu bądź na stronie internetowej i nie ma możliwości realizowania indywidualnych zamówień.

4. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówień to maksymalnie 4 tygodnie od daty złożenia zamówienia przez sklep partnerski.

5. Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Producent ma maksymalnie 4 tygodnie na realizację reklamacji zgłoszonej przez sklep. Decyduje data zgłoszenia reklamacji przez sklep partnerski, nie przez Klienta indywidualnego. Prosimy o uzgadnianie wszelkich szczegółów dotyczących reklamacji ze sklepem, w którym dokonany był zakup.

6. Czy istnieje możliwość domówienia pojedynczego elementu, który uległ zniszczeniu?

Jeśli uszkodzenie mebla nastąpiło z winy użytkownika, istnieje możliwość domówienia poszczególnego elementu w ramach reklamacji płatnej. O szczegóły prosimy pytać w sklepie, w którym dokonany był zakup.

7. Czy można zamówić meble zmontowane?

Meble marki Meble Wójcik sprzedawane są wyłącznie w paczkach do własnoręcznego montażu. Niektóre ze sklepów partnerskich oferują usługę montażu mebli, zatem prosimy w tej sprawie o kontakt bezpośrednio ze sklepem.

8. Gdzie mogę dokonać zakupu produktów marki Meble Wójcik?

Produkty marki Meble Wójcik dostępne są w ponad 300 salonach w całej Polsce. Aby znaleźć salon najbliższy miejsca zamieszkania, zapraszamy do działu ‘Sieć sprzedaży

1  2