Schowek

Nie dodano żadnych elementów.
liczba produtków: 0
suma całkowita: 0 zł
sprawdź gdzie kupić

FAQ - częste pytania

1. Gdzie można znaleźć zasady użytkowania i konserwacji Mebli Wójcik.

Każda bryła posiada załączoną instrukcję montażu, gdzie na ostatniej stronie znajdują się właśnie zasady użytkowania i konserwacji mebli. Gorąco zalecamy do stosowania się do tych zaleceń w celu lepszej ochrony oraz wydłużenia czasu użytkowania mebli.

2. Czy na zakupione w salonach meble otrzymuję gwarancję? Jeśli tak, to na jaki okres?

Zgodnie z ustawą meble marki Meble Wójcik obejmuje 2-letnia gwarancja.

3. Czy ceny przedstawione na stronie internetowej Meble Wójcik są cenami obowiązującymi w salonach w Polsce?

Ceny na stronie internetowej marki Meble Wójcik są cenami rekomendowanymi. Jednak każdy z salonów ma pełną dowolność w ustalaniu swoich cen, po których sprzedawane są produkty marki Meble Wójcik, stąd sugerujemy każdorazowe sprawdzenie ich w odpowiednich salonach. Wykaz placówek znajdziecie Państwo tutaj .

4. Czy marka Meble Wójcik posiada swoje własne salony?

Nie. Cała sprzedaż prowadzona jest w salonach partnerskich, z którymi współpracuje marka Meble Wójcik. Pełna lista znajduje się w dziale ‘Sieć sprzedaży

5. Czy istnieje możliwość zakupu mebli przez Internet?

Marka Meble Wójcik nie prowadzi sklepu internetowego ani sprzedaży elektronicznej swoich produktów. Istnieje za to możliwość doboru produktów z oferty i kalkulacji cen – z wykorzystaniem kalkulatora cenowego. Do zakupu wybranych produktów zapraszamy do salonów mebli, w ramach których znajdują się stoiska marki Meble Wójcik. Adresy salonów partnerskich znajdą Państwo w dziale ‘Sieć sprzedaży

6. Gdzie mogę dokonać zakupu produktów marki Meble Wójcik?

Produkty marki Meble Wójcik dostępne są w ponad 300 salonach w całej Polsce. Aby znaleźć salon najbliższy miejsca zamieszkania, zapraszamy do działu ‘Sieć sprzedaży

7. Czy można zamówić meble zmontowane?

Meble marki Meble Wójcik sprzedawane są wyłącznie w paczkach do własnoręcznego montażu. Niektóre ze sklepów partnerskich oferują usługę montażu mebli, zatem prosimy w tej sprawie o kontakt bezpośrednio ze sklepem.

8. Czy istnieje możliwość domówienia pojedynczego elementu, który uległ zniszczeniu?

Jeśli uszkodzenie mebla nastąpiło z winy użytkownika, istnieje możliwość domówienia poszczególnego elementu w ramach reklamacji płatnej. O szczegóły prosimy pytać w sklepie, w którym dokonany był zakup.

1  2