CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- opracowywaniem i realizacją strategii handlowej na obsługiwanym rynku,
- pozyskiwaniem nowych i rozwój sprzedaży u dotychczasowych klientów,
- realizacją planów sprzedaży w zakresie przychodów i rentowności,
- obsługą powierzonych projektów i kontraktów,
- wsparciem operacyjnym i biznesowym dla kontrahentów,
- przygotowywaniem ofert, wycen i prezentacji, negocjowanie warunków współpracy,
- udziałem w targach branżowych, szkoleniach i spotkaniach służbowych,
- wizytami handlowymi u klientów w kraju i za granicą,
- organizowaniem wizyt klientów w siedzibie firmy,
- raportowaniem wyników i statusów działań.
JAKICH PRACOWNIKÓW SZUKAMY?
- z biegłą znajomością języka angielskiego,
- z minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej firmie produkcyjnej, najlepiej w branży meblowej,
- zorientowanych na cel,
- ze znajomością mechanizmów funkcjonowania kanałów e-commerce,
- z doświadczeniem w sprzedaży produktów dla klientów biznesowych,
- z samodyscypliną i bardzo wysoką zdolnością organizacyjną,
- wysoką kulturą osobistą i dobrą komunikatywnością,
- z doświadczeniem w pracy z rynkiem międzynarodowym,
- z umiejętnościami analitycznymi,
- z wiedzą na temat systemów ERP.
CO OFERUJEMY?
- stabilną pozycje w strukturze organizacyjnej firmy z określonym obszarem odpowiedzialności,
- niezbędne narzędzia pracy,
- innowacyjną, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- uczestnictwo w tworzeniu polityki firmy,
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV poprzez FORMULARZ REKRUTACYJNY