Schowek
Nie dodano żadnych elementów.
liczba produtków: 0
suma całkowita: 0 zł
sprawdź gdzie kupić
KOORDYNATOR DS. ZAKUPÓW
Dołącz
do naszego zespołu jako...
Dołącz do naszego zespołu jako
KOORDYNATOR DS. ZAKUPÓW
Elbląg, warmińsko-mazurskie
Pełny etat

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

  • poszukiwaniem i realizacją najkorzystniejszych możliwości zakupu zapotrzebowania zgłaszanego przez inne działy,
  • prowadzeniem i usprawnianiem procesu realizacji zapotrzebowania zakupu i pełną obsługą,
  • kompleksową obsługą dokumentacji zapytań ofertowych, ofert dostawców oraz ustalonych i zatwierdzonych warunków współpracy z dostawcą,
  • negocjowaniem warunków współpracy z dostawcą w trakcie jej trwania,
  • będziesz odpowiedzialny za wybór dostawców,
  • szczegółową i ciągłą weryfikacją dostawców – nowych i aktualnych (status prawny, podatkowy i inne). Prowadzeniem bieżącej oceny dostawców,
  • przekazywaniem dostawcom wymagań jakościowych Spółki, nadzór nad standardem jakościowym,
  • dostarczaniem, nadzorowaniem i aktualizacją danych w systemie operacyjnym Spółki,
  • analizą w okresach wartości i wielkości zakupów oraz stanów magazynowych,
  • kontrolą i potwierdzaniem rozliczeń finansowych z dostawcami,
  • raportowaniem bezpośrednio do Dyrektora Działu Zakupów,
  • uczestnictwem w projektach inwestycyjnych w zakresie określania specyfikacji oraz dokonywaniem zakupów,
  • poszukiwaniem potencjalnych dostawców w celu ciągłego poszerzania ich bazy i dostarczenia różnych opcji zakupowych,
  • analizą rynku surowców jak również rynku zakupowego w celu zapewnienia wsparcia do podejmowania decyzji zakupowych,
  • przygotowaniem umów handlowych w celu regulacji współpracy z dostawcami,
  • budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z dostawcami, zakup towarów handlowych i materiałów produkcyjnych,.
  • udziałem w targach branżowych, wizytach u dostawców.

 

JAKICH PRACOWNIKÓW SZUKAMY?

  • posiadających dobre umiejętności negocjacyjne,
  • posiadających dobre umiejętności analityczne i planistyczne,
  • posiadających bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • posiadających umiejętności komunikacyjne,
  • posiadających bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • posiadających zdolności komunikacyjne,
  • posiadających gotowość do podejmowania nowych wyzwań oraz otwartość na zmiany,
  • posiadających czynne prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość asortymentu branżowego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

 

CO OFERUJEMY:

  • jednozmianowy system pracy,
  • pakiet benefitów,
  • szkolenia od pierwszego dnia pracy.
Jak o Ciebie zadbamy
Umowa o pracę

Gwarantujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od pierwszego dnia.

Dodatkowa opieka medyczna

Zapewniamy prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Aktywny fundusz świadczeń socjalnych

Bony świąteczne, paczki okolicznościowe dla dzieci i dofinansowanie różnych form wypoczynku – to część świadczeń dostępnych dla Ciebie w ramach Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Premie

Oferujemy premie za efektywność, jakość pracy i zaangażowanie.

Rozwój zawodowy

Firma Meble Wójcik nieustannie się zmienia, daje również możliwości zmiany rozwoju swoim pracownikom poprzez prowadzone wewnętrzne giełdy pracy, co umożliwia zmianę obszaru pracy i podniesienie kompetencji zawodowych.

Zniżki na meble

Wszyscy pracownicy Meble Wójcik mają możliwość zakupu mebli
w preferencyjnych cenach.

Aplikuj teraz
Aplikuj
Aplikacje możesz złożyć również telefonicznie. Skontaktuj się z Działem Rekrutacji pod numerem: 785 777 766
Zadzwoń
Prosimy o dopisanie klauzuli dla potrzeb tej i przyszłych rekrutacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji*/tej i przyszłych rekrutacji* zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

* wpisać właściwe

Infolinia
Czynna w godzinach:
pon. - pt. 08:00 - 16:00
   
 
  Infolinia